Julpynt

Imorgon är det Första Advent allihopa!! Gissar att det är många fler än jag som ska avnjuta lussekatter, pepparkakor och glögg imorgon:)
För att förbereda morgondagen har vi julpyntat hela huset idag. Blev jättefint! Allt rött och guld känns verkligen trevligt den här tiden på året. Jag skulle vilja presentera en av tomtarna som fick komma fram idag, en nyinköp för i år. Jag köpte den när mamma och jag blev inbjudna till en "öppet hus" liknande tillställning i en inredningsaffär. Dom hade 20% på alla julsaker och självklart ett nypåfyllt lager:) Jag fastnade för denna direkt!



Vilken är din favorit tomtedesign?

Ha en underbar Advent!
Kramar Luva


Kommentarer
Postat av: git

Ååh vilken mysig tomte...=))

Själv är jag lite insnöad på tomtar med lååååånga spetsiga luvor...o grå kläder...

Men såklart får även de andra komma fram...

Ääälskar tomtar..

Gillar även de typiskt amerikanska...myyyys...

Kraaamizar Git

2009-12-03 @ 23:06:49
URL: http://pysseltantensjul.blogspot.com
Postat av: Hanneles jul-paradis

mina favorittomtar spelar saxofon :)

2010-09-25 @ 19:41:35
URL: http://hannelestraditioner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0