Arne tänder ljuset i tv igen!

Nej tyvärr inte på Julafton, men i gårdagens avsnitt av Idol! För er som inte är lika trogna följeslagare av Idol som jag är, så kan jag berätta att i år tävlar Andreas Weise som är Arnes son. Själv känner jag mig lite barnsligt förtjust i just honom, dels för att han sjunger bra, men också för efternamnet. Men det jag ville berätta var att i gårdagens avsnitt av "Idol eftersnack" kom självaste Arne på besök. Syftet var att han skulle prata lite om sin son, men de ivriga reportrarna kunde såklart inte låta bli att fråga om han ville tända ett ljus. Och det var inte så konstigt enligt mig, för vem kan väl göra det som Arne!

Vad säger ni om detta, var Arne den bästa julvärden någonsin? Och var det någon mer som såg detta igår? Eller var det bara jag som rös till lite av julstämning när han sa orden "Från oss alla, till er alla"

Om ni också vill uppleva detta nostalgiska ögonblick, så kan ni göra det HÄR. Klippet är ett par minuter långt, men håll ut! Det kommer:)

Kramar Luva

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha, vad kul!

Jag hade faktiskt inte koll på att Andreas var Arne Weises son, även om man såklart tänker på Arne när man hör efternamnet.

Rolig grej, även om det kändes lite konstigt att han gjorde det i den miljön :)

Tack för tipset!

Sv: Ja, jag tror inte jag hade velat heta nåt sånt själv, men det hade varit roligt att känna nån som gjorde det :)

Då får jag ju nästan pröva på att göra det :) allt för julstämningen! :D

2010-10-16 @ 13:43:35
URL: http://julhostess.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha! jag såg Arne mannen! Han var så kul, såg du i slutet då han ylade ut "gooo juul!" hahaha och alla började skratta. Han är nu rolig. Tycker dock många är väldigt bra julvärdar. Ernst gillade jag. Och hon förra året.

2010-10-16 @ 17:36:12
URL: http://lisasjul.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjul

Hahaha ja jag läste om det på en annan blogg också. Ska kika på klippet i kväll! :)

2010-10-16 @ 19:42:53
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0